PurseForum Roundup - October 3
Nachrichten wählen von
# bis # FAQ
[/[drucken]\]

http://www.pntec.de -> Misc

#1: Kein Icon PurseForum Roundup - October 3 Autor: breastonjane BeitragVerfasst am: Fr Aug 04, 2017 7:52 am
    —
Reed Krakoff geeft ons een heel goede groene
Iedereen die de afgelopen maanden in de accessoires sectie van een warenhuis heeft gestapt, heeft waarschijnlijk beseft dat heldere kleuren een certificeerbare ding zijn (met een hoofdletter
T
) Voor de zomer 2012, en ik moet zeggen dames en heren, ik ben niet boos. We hebben gisteren heel wat gele tassen gepraat, en terwijl ik me nog steeds op die dikke, zonnige y-bandwagon bevinden, heb ik een volle 24 Uren later voelde ik me alsof een heldere tas in een andere schaduw al een eigen schijnwerpers verdiende: de Reed Krakoff Gym Bag in een tint die het bedrijf belt
Zefier groen.
 Het voelt me ​​als een frisse lucht. Ik was een beetje verdacht van de Gym Bag toen Krakoff voor het eerst introduceerde, vooral omdat de naam het mentale imago van zweetkleurige nylonduffels oproept. Deze tas is echter ver van het, en niet iets dat ik ooit aanraden om in de kleedkamer van de vrouwen te www.topstyleshop.nl brengen. In plaats daarvan is het een perfecte casual optie die de nadruk legt op kleur en leer in plaats van externe designelementen, en de resultaten zijn fantastisch. Op iets meer dan 10 centimeter breed is het een geweldige optie om een ​​kruislichaam te slingeren Dsquared Schoenen Dames voor een weekendbrunch Of loop door het park, en echt, wie wil er iets anders doen in de zomer? Plus, met een kleur deze verzadigde en stralende, alles wat je nodig hebt om te dragen zijn enkele denim cutoffs en een witte T
 De tas zal de rest doen. Koop via Neiman Marcus voor $ 990.P.S. Overweeg het alstublieft om onze kleine zakliefhebbers te ondersteunen door op onze links te klikken voordat u winkelt of uitcheekt bij uw favoriete online retailers zoals Amazon, Neiman Marcus, Nordstrom of een van de genoemde partners op onze winkelpagina. Wij waarderen uw steun echt!

http://www.pntec.de -> Misc

output generated using printer-friendly topic mod.

Seite 1 von 1